Principii

E atat de frustrant să privești în jur și să observi atât de multă ignoranță și superficialitate, ajungi să te întrebi dacă nu cumva cu tine e greșit ceva, nu cu ceilalți. Sunt atât de multe lucruri pe care nu le pot înțelege când vine vorba de mine și de alegerile mele.
De ce pun mereu persoanele dragi înaintea mea? Asta e iubirea? E posibil ca iubirea să doară? Pentru că alegând ce e mai bine pentru oamenii pe care se presupune că ii iubesc, uneori mă sacrific pe mine.
De ce pot face chestii fizice doar cu persoanele cu care am si o conexiune emoțională/sentimentală și care îmi oferă o oarecare siguranță? Pe cand alte persoane o fac de cate ori au ocazia cu oricine au ocazia.
De ce ajut pe oricine de cate ori am ocazia, deși știu că anumite persoane nu merita ajutorul meu sau că m-ar arunca in fața trenului ca să se salveze pe ele însăși cu prima ocazie?
Maybe I'm stupid, or maybe I'm just a good person in a fucked up world.

Comentarii